close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתקדמים להצלחה עם קורס חשב שכר בכיר

מערכת שורשיח תמוז, תשעח01/07/2018

מהן היתרונות של קורס רציני בתחום של חשבות שכר?

תגיות:
במכללת אינטלקט אקדמון מקיימים זה שנים רבות קורס ייעודי לחשבי שכר בכירים, המועבר על ידי מרצים בעלי ניסיון רב. מדובר בקורס חשוב ביותר עבור כל אדם המעוניין להתקדם בארגון בו הוא מועסק, או במסגרת אחרת, וליהנות משדרוג המעמד, האחריות ותנאי התעסוקה והשכר.

מי יכול להירשם לקורס?
על פי רוב הנרשמים אל קורס חשב שכר בכיר במכללת אינטלקט אקדמון, הינם בעלי תפקידים כמו פקידי שכר, חשבי שכר, אנשי כוח אדם ומנהלים בארגונים וחברות מענפי המשק השונים, ולצידם גם עוסקים עצמאיים. תנאי הקבלה אינם גבוהים במיוחד ומחייבים רק להציג ידע בסיסי בתחומי המחשב, אך חשוב לציין כי מי שמעוניין לגשת לבחינות לשכת רואי החשבון חייב להיות בעל תעודה המעידה על סיום 12 שנות לימוד במערכת החינוך.

קורס מקצועי ברמה הגבוהה ביותר
קורס חשבי שכר בכירים במכללת אינטלקט אקדמון הינו יסודי ורציני ביותר, ומיועד להעניק לתלמידים היכרות טובה עם טפסים של מס הכנסה וביטוח לאומי, לתת הבנה מעמיקה של תחום חשבות השכר (כולל כל הקשור בשירותים לעובדי החברה), ובנוסף לספק את הכלים הדרושים להכנת משכורות. מעבר לכך, הקורס שעוסק במגוון רחב מאוד של נושאים, מכין את התלמידים בצורה הטובה ביותר לקראת בחינות לשכת רואי החשבון, דבר הניכר בשיעור גבוה של תלמידי המכללה שעוברים את הבחינות בהצלחה, בהשוואה למוסדות אחרים.

את השיעורים מעבירים מרצים בעלי ניסיון עשיר בתחום חשבות השכר, וכן בהוראה בקורסים מעין זה, המביאים לרשות התלמידים גם עצות מעשיות חשובות שנצברו לאורך השנים בשטח, ובעבודתם בארגונים גדולים ומהמובילים במשק. חשוב להדגיש כי הלימודים בקורס נערכים בכיתות קטנות המאפשרות לכל תלמיד ליהנות מהיכרות קרובה ואישית עם המרצה, אשר מלווה אותו לכל אורך הדרך ומסייע לו להתמודד עם קשיים ואתגרים, לפתח את הפוטנציאל במלואו, ולהגיע מוכן ברמה הגבוהה ביותר לקראת הבחינות המסכמות.

מדוע שווה לסיים את הקורס?
כאמור, הקורס מקנה את כל הכלים הדרושים למעבר הבחינות הרלוונטיות ולהשתלבות כחשב שכר בכיר באופן מוצלח. בד בבד, הבוגרים מקבלים תעודת חשב שכר בכיר מטעם לשכת רואי החשבון, משרד הכלכלה ומכללת אינטלקט אקדמון, וזאת כמובן לאחר שעמדו בכל הדרישות של הקורס ועברו בהצלחה את הבחינות. מדובר בתעודות חשובות הפותחות את הדלת לאחד המקצועות המבוקשים והמתגמלים במשק, עם מגוון הזדמנויות לקידום ומציאת תעסוקה בחברות ממשלתיות ופרטיות, בתעשייה ובשלטון המקומי, ועוד. למעשה, הנתונים מורים כי חשבי שכר בכירים נהנים מתנאים מצוינים יחסית למקובל במשק, עם משכורות טובות ורכב צמוד בחברות גדולות ועוד.

הייתה זו רק סקירה קצרה של יסודות ויתרונות הקורס. למידע נוסף על קורס חשבי שכר בכירים ולביצוע הרשמה, התקשרו כעת לנציגי אינטלקט אקדמון בטלפון *9233.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה